maandag 30 juni 2014

Naked 1 pallet review!

Hey ,
Ik ben terug sorry dat ik de laatste tijd er niks op heb gezet dit komt omdat ik niet heel veel tijd had enzo maar ik beloof dat er wel meer komt.
Vandaag heb ik eindelijk de review van het nakend pallet dus veel plezier met kijken!!



De verpakking zelf vind ik echt heel mooi.
Heel classic en ja de kleuren die er op staan gewoon heel mooi.

Als je hem open hebt gemaakt dan zit dit er in.
Natuurlijk het pallet zelf en je krijgt samples van de urban decey primer potion.
Dit is hem dan het pallet van binnen de kleuren zijn prachtig!!!
Het zijn hele natuurlijke kleuren en dat vind ik echt super mooi!!
Het kwastje wat er bij zit is super zacht en heel erg fijn dus ja leuk dat die er bij zit.




De kleuren zelf vind ik persoonlijk heel erg mooi. 
Het zijn hele mooie warmen tinten en heel naturel en daar hou ik heel erg van.
Je kunt er heel erg mee variëren .
Smokey eye of een alle daagse look het kan hier allemaal mee.


Oké ff serieus deze pigmentatie is GEWELDIG!!!
De kleuren geven zoveel kleur af echt geweldig.
Ik denk dat ik heel veel plezier met pallet krijg.

Het is echt een aanrader.


Als je een Naked pallet wilt kopen en je houd naturelle kleuren en je bent een warm persoon.
Koop het Naked pallet!!

Het is echt zoon mooi pallet i say it you!

Dit was mijn review ik hoop dat je het leuk vond!
-xxx- Mijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten