maandag 28 juli 2014

My vacation

Hoi Mensjes ,
Het is vakantie!!!!
En ook ik ga op vakantie :) zoveel zin in !
Ik ga dit jaar naar Kroatië dat lijkt me zo gaaf!
Zon, Zee, Strand <3 omg i love it!




















Natuurlijk ga ik voor jullie nog wel wat vlogs filmen daar maar niet de hele tijd want het is voor mij ook vakantie :).
Er komen wel filmpjes online maar ik weet niet precies of ze op tijd komen van wegen de wifi.
Btw als je ideeën hebt voor filmpjes of artikels ( vooral artikels ) dan laat ze alsjeblieft achter!
En promotie voor me blog of youtube kanaal mag altijd :)
















In de vakantie ga ik ook veel shoppen omdat ik ook nog een week in de buurt van Amsterdam zit dus ja :p. In Kroatië is niet heel veel te shoppen maar komt wel goed.
Hihi :p.
Ik ga wel heel veel filmen daar voor tutorials ofzo dus ja dat is nice!

O en OMG guys ik mag mijn  kamer compleet veranderen :0 !!!!!!
Super nice dus ik ga zeker een room tour filmen :)))))!!!!!!
Het word wel een heel gedoe maar ja komt goed.

Wat gaan jullie eigenlijk nog doen ( of heb je gedaan) in de vakantie zet het hier onder!
Dat vind ik leuk om te weten en ja :p
Heb ook al mijn schoolspullen veranderd daar komt ook nog een filmpje van en ja die word denk ik best leuk.
Het is BTW mijn eerst diy dus ik zou het fijn vinden als jullie ff zeggen wat jullie er van vinden.

Wat ik al in de vakantie heb gedaan is heel veel afgesproken met vrienden :)
Dat doe ik de laatste tijd wat meer omdat ik gewoon iedereen ga missen van groep 8.
En het zijn gewoon ontzetten goede vrienden van me geworden!
Dus ja :)




















O ja mensjes ik ben echt verslaafd geworden aan snapchat omg die app is zo leuk!!
Sorry maar mijn snap is privé :|
Hier ook trouwens een mededeling voor mij Instagram ik heb hem privé staan omdat allemaal enge mensen me gingen volgen.
Ik snap misschien zouden het kijkers zijn maar dat waren zij echt NIET! dus ja.
Daar ff een mededeling voor :p.


O ja ik ben de laatste tijd weer gewoon heel erg bezig om echt meer te doen met mijn blog!
Ik vind het zo jammer dat ik er de laatste tijd niet zoveel tijd voor heb.
Natuurlijk als ik op de middelbare zit al helemaal niet meer maar toch probeer ik het te plannen.
Ik ga gewoon helemaal opnieuw beginnen!
1. Er komt een nieuw kennismaking video.
2. Hopelijk betere kwaliteit want ik wil een nieuwe camera kopen maar dat duurt nog ff.
3. Leukere en originelere filmpjes :).
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden enzo.
Natuurlijk kommer er wel gewoon nog shoplogs, looks, outfits enzo maar gewoon wat origineler.

Dit was het voor vandaag denk ik dus ja tot de volgende keer!!
-xxx- Mijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten