vrijdag 21 november 2014

Middelbare School!

Het iedereen,
Ben ik weer ! Het is echt een tijd geleden dat ik op mijn blog en youtube ben geweest!
Ik vind het echt heel erg want dit is echt een van mijn grootste hobby's!
Daarom ga ik het ff anders aanpakken.
En ik ga het over mijn school en alles hebben hoe het nu is op de middelbare en hoe het gaat met me enzo.
Dus lees lekker verder x.

Ik zit nu dus op de middelbare school en ik vind het echt super leuk.
Natuurlijk zijn er wel mindere dingen en echt heel veel veranderingen maar dat is juist heel leuk weer eens iets anders.
Ik zit nu op het Van Maerlant Lyceum (VML).
Het niveau op deze school is Havo, Vwo/Atheneum en Gymnasium.
Ik zit nu in Havo/Vwo brugklas en ik hoop volgend jaar vwo maar maakt me niet zoveel uit als het niet is.
Mijn klas heet B1e en het is echt een gezellige klas.
Heb heel veel nieuwe lieverds leren kennen.
En he is echt super gezellig natuurlijk mis ik al me andere vrienden wel maar gelukkig spreek ik diegene nog vooral Louisa want dat is en blijft mijn babe <3.




Het grootste verschil van de basisschool naar de middelbare is steeds naar andere klassen gaan.
Maar het is niet zo dat het niet chil is het is echt fijn gwn even je benen uit rekken en ff gek doen.
Steeds andere leraren of leraressen tja das ook niet echt heel vervelend maar ze zijn niet echt allemaal heel aardig vind ik.
Het niveau van wat ik nu krijg op school vind ik eigenlijk best oké ik volg het allemaal wel en mijn cijfers zijn wel oké.
Natuurlijk heb ik we wat vakken die slecht gaan maar die zeg ik liever niet :).

Ik heb laatst ook me eerste proefwerk week gehad.
Iedereen zegt ja dat is echt zwaar klote enzo maar als ik eerlijk moet zijn vind ik het best chil.
Je bent gewoon echt heel vroeg uit en dat is echt zo fijn!
Ja alleen beetje veel leren maar verder is best fijn.
O en zo fijn je tas is zo ligt daar hou ik echt van!

Er zijn jongens in mijn klas die gewoon alles in hun tas laten en dan zitten ze met zoon lood zware tas door de school te lopen.
Nou dan word je ook sterk met al dat gesjouw.
Zelf heb ik als tas een cowboy bag die je kon zien in mijn groep 8 filmpje.
Hij is echt fijn alleen van zichzelf al best zwaar en dat maakt het natuurlijk wel wat zwaarder maar dat maakt me niet echt heel veel uit.



Op mijn school kun je ook extra lessen volgen voor bijvoorbeeld : drama, muziek en LO.
Dat heet bij ons atelier en zelf doe ik drama atelier.
Dan zit je vrijdag tot het 8ste op school en dat is ongeveer 16:00 uur.
Het is niet super chil om dan op school te zitten maar het is best leuk.
En je leert ook gewoon heel veel nieuwe kinderen kennen.
In onze klas is het altijd best druk maar echt super gezellig.
Het enige stomme van onze klas is wel dat de jongens en meisje een beetje heel erg gesplitst zijn.


Verder gaat echt alles goed met me en het is gewoon echt niet fijn om geen video's en artikelen te kunnen schrijven. Omdat ik het gewoon echt heel erg druk heb.......
Ik weet dat je dan gaat denken smoesjes maar het is echt zo.
Heb echt veel meer huiswerk maar dat komt echt allemaal goed.
Ik heb een hele nieuwe planning en ik ga proberen me er aan te houden want als je me langer kent dan weet je wat ik bedoel.
Ik hoop ook dat ik gewoon betere filmpjes kan maken en vooral professionelere filmpjes.
Dan komen er gewoon wat minderen filmpjes online maar wel beter dan ik eerst had.
Ik ga er meer tijd in steken en hopelijk ook beter bewerken.

Voor de artikels ja die komen wel maar wat minder omdat ik daar echt over na moeten denken altijd.
En bij filmpjes heb ik meestal wel een idee voor iets maar bij artikels gaat dat wat minder.
Maar hopelijk komen die er ook meer want ik vind het ook gewoon heel leuk om te schrijven over dingen enzo.
Ik heb geen speciale dag wanneer ik wat er op zet maar hopelijk wel 2 per maand ofzo.
Als je allemaal ideeën hebben voor filmpjes of video's wil ik die graag even weten.

Hier nog een paar tips voor de middelbare school:
1. Ben gewoon jezelf!!!!
2. Trek je niks aan van oudere jaars.
3. Hou je huiswerk goed bij.
4. Niet gestrest zijn voor so's of proefwerken ze vallen altijd wel mee.
5. Doe je best en als je het niet aan kunt doe het dan niet. Je moet niet iets doen wat je eigenlijk niet kan.

Ik denk dat dit weer genoeg was voor deze x.
Ik kom snel terug en er komen echt veel meer filmpjes ik beloof het :).
Bye -xxx- Mijs






Geen opmerkingen:

Een reactie posten