maandag 24 maart 2014

Favo music at the moment!

Hoi
Laat ik jullie mijn favorite muziek van het moment horen en zien.
Dus veel plezier met kijken en lezen.




Op nummer 1 staat bij mij Rather Be van Cleanbandits:
Dit nummer vind ik zo leuk en zomers het maakt me zo vrolijk.
Het is gewoon een super vrolijk nummer met een fijne melodie die je niet snel vergeet.
















Dan het volgende nummer is:
Counting Stars van Onerepublic het is een nummer die je heel snel in je hoofd zit.
Je vergeet hem eerlijk bijna niet. Ik vind het nummer TOP!!!
















Nummer 3 is:
I want crazy van Hunter Hayes. Het is een beetje een country nummer en lekker vrolijk.
Het nummer is gezellig maar persoonlijk niet beter dan de andere.
















Nummer 4 is:
Twisted Sistas een super nummer van Demi van Wijngaarden. Het nummer is lekker swingend en het blijft in je hoofd hangen. Ik word er heel erg blij van. En ja super nummer.
















Nummer 5 en de laatste is:
Dark Horse van Katy Perry het is een swingend nummer. En ja je kan er goed op dansen en dat vind ik wel leuk. En de video clip vind ik echt cool.

















Dit waren mijn favorite liedjes van het moment.
Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden en ja tot de volgende keer!
-XXX- Mijs







Geen opmerkingen:

Een reactie posten