zondag 23 maart 2014

Review Nyc smokeyeye pallete

Hoi
Vandaag heb ik de review van de NYC smokeyeye pallete.














Oke laten we beginnen.

Er zijn drie soorten:













Er zijn drie soorten voor elke oogkleur.

We beginnen met de eerste oogkleur Blauw.













De verpakking vind ik nog wel gewoon oké hij is niet heel bijzonder of zo maar gaat nog wel.














Hier heb ik twee palletjes en het is de bovenste. De kleuren zijn wel oké maar voor mij niet echt smokey.


De pigmentatie is niet super van deze maar wel nog oké.
Vooral de donkerste zijn heel erg gepigmenteerd.
Dit is de ooglook ermee hij is vrij naturel maar heb hem wat opvallender gemaakt met de eyeliner.
Zelf vind ik de ooglook heel erg mooi hij is bij mij niet te opvallend en dat vind ik wel fijn.


Oke we gaan naar de volgende kleur Groen:

Hier gewoon weer hetzelfde verhaal met de verpakking niet bijzonder.
En sorry hier heb ik geen swatches van sorry daar voor.
Maar de kleuren zien er wel heel mooi uit. Paars zou ik persoonlijk niet vaak dragen maar ik vond deze kleuren wel heel mooi. 


Nu naar het laatste palletje de oogkleur bruin:

Ja hetzelfde de verpakking niet bijzonder.
Het is de onderste en het ziet er heel smokey uit en wel heel erg mooi.

De swatches zijn heel erg gepigmeteerd en mooi. Echt heel mooi en smokey.
Dit is mijn ooglook er mee sorry beetje onduidelijk. O en de base en highlighter is ook echt heel mooi. En de oogschaduw blijft oor de base heel lang zitten. Ik vind de look heel erg smokey en heel erg mooi. De kleuren zijn fijn met aan brengen en ja kan er niks slechts over zeggen.






De palletjes raad ik echt aan ze zijn echt heel mooi en fijn.
Ze zijn 5 euro per stuk en het is serieus de moeite waard. Ik weet niet of het nu nog steeds is maar er is 2 producten van NYC voor 5 euro en als je 2 palletjes voor 5 euro super tof. Daar heb ik zelf van geprofiteerd :D . Ik vind ze echt super fijn en laat even weten of je ze ook hebt gekocht en wat jij er van vindt. 

Als je meer reviews wilt laat het even weten!!
-XXX- Mijs































Geen opmerkingen:

Een reactie posten