zondag 16 maart 2014

Favoriete shoes!

Hoi
Vandaag heb ik mijn favoriete schoenen van het moment.
Ik had er zin in dus ja.
Veel plezier met kijken!













Dit zijn mijn favoriete All Stars. Ze passen gewoon overal bij en dat is echt heel fijn.
Ze hebben een engelse vlag. Ze zien er best vies uit maar dat hoort want ze zijn zeg maar vies gemaakt lijkt. Ze lopen echt heel fijn en ja dat eigenlijk. Ze komen uit Italiƫ































Dit is mijn love mijn Dr. Martens ik hou van ze. Ze lopen heel fijn soms zitten ze wel strak maar dat maakt niet uit. Er zitten bloementjes op en de achtergrond is blauw. Ze lopen echt super en ik lijk er door groter en dat vind ik ook fijn. Deze komen van een winkel bij ons weet niet meer welke deze dus.
















Dit zijn mijn look a likes Dr. Martens. Deze lopen ook heel fijn eigenlijk lopen ze hetzelfde maar bij die andere voel je je echt groot hier niet bij. Maar de kleur vind ik echt super stoer het is MINT GROEN mijn favoriete kleur!! Deze komen van de Forever21.
















En dit zijn echt mijn favoriete mijn NEW BALANCE!! ik hou van ze. Zou er wel honderden van willen. Ze lopen zo fijn en zijn zo leuk. Persoonlijk vind ik ze niet bij iedereen staan maar je mag het zelf weten. Stiekem ben ik verliefd op ze!!.




Dit zijn mijn favoriete schoenen van het moment.
Ik hoop dat je het leuk vond.
-XXX- Mijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten