zondag 30 maart 2014

Lentekriebels tag

Hoi
Allemaal vandaag weer een tag!!
Dus veel plezier met lezen!!

1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord 'lente'?
Ik denk aan leuke kleurtjes, zon, mooie weer en mooie bloemen.
En ja gewoon niet zo warme kleding meer aan doen enzo.
Gewoon ja lekker weer de vogeltjes fluiten en mooie foto's en filmpjes in het mooie weer.















2. Als de lente een geur zal hebben, hoe zou die dan ruiken?
Ik denk gewoon een fleurige en lichte geur een beetje bloemig enzo.
Vooral een lichte geur ga ik vooral.


















3. Wat is je favoriete nagellak kleur voor in de lente?
Nou mijn all time favorite kleur is mint groen.
Dus ik denk mint groen of koraal/peach kleur voor in de lente.
















4. Wat is je favoriete lente bloem?
uhm even denken nou ik weet niet hoe die heet meer ik vind deze wel mooi.
















5. Welke lente trend (make up, fashion, of beide) spreekt jou het meest aan?
Nou ik denk pastel kleurtjes wel leuk lekker fris enzo.
Voor make up nou ja dat weet ik niet ja ik draag bijna nooit make up dus ja.
Ja voor fashion dan pastel kleurtjes. Vooral mint groen denk ik of wacht neon kleurtjes vind ik ook heel leuk. En ja mooie qoutes enzo op shirts en prints.


















6. Wat is je favoriete lente geur?
Nou ik denk een bodysplash want dat is lekker licht.
Oke best dom maar ik heb er maar 1 en dat is er een van de hollister en hij is zo lekker bloemig en zoet en ja hij is heel lekker.
















7. Houd jij een lente schoonmaak?
Nou ik verander vaak mijn kamer en dan maak ik ook schoon dus best vaak.
Maar verder in het huis doe ik er bijna niks aan.



8. Wat is je favoriete lente accessoire?
Ik denk een ketting met leuke kleurtjes !!
ik hou er van maar ik vind armbandjes ook leuk maar die heb ik altijd om.
En niet te vergeten een zonnebril dat is mijn grootste musthave.




















9. Heb jij nog plannen tijdens pasen, hemelvaart en pinksteren?
Nou met pasen gaan we altijd bij familie brunchen en verder weet ik het niet echt.


10. Omschrijf je favoriete lente outfit?
Veel kleur en lossen blouses en ja korte broekjes als het echt mooi weer is en ja gewoon leuke kleurtjes. En bloemen printjes en andere printjes.




















Bedankt voor het lezen (omg dit klinkt vreemd) tot de volgende keer.
-XXX- mijs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten