zondag 2 maart 2014

My nail routine

Hoi
Vandaag heb ik mijn nail routine voor jullie omdat ik vaak van mensen complimenten krijg over mijn nagels. Dus lees lekker verder.
Zo zien mijn nagels er nu uit!

 Ik begin altijd met het schoon maken van mijn nagels. Natuurlijk gewoon met nagellak remover.
Daarna gebruik ik deze nagel olie van de kruitvat. Ik doe hem helemaal over mijn nagels en mijn nagelriemen. Dat laat ik intrekken dat duurt wel eventjes. Dit voed mijn nagels gewoon heel erg goed.


Daarna pak ik een doekje en ga over mijn nagels heen om het vette randje er af halen.
Nu ga ik mijn nagels vijlen en ja ik weet niet precies hoe ik dat moet uit leggen gewoon op lengte en de hoekjes een beetje rond maken.
Ik gebruik vier vijlen: 
1. De onderste met dat rode die is van de kruitvat,
  2. Die met die kantjes met groen is van de flying tiger,
   3. De grijze is gewoon een random vijl.
4. De glas vijl heb ik van mijn Bestie gekregen uit Praag tnx Louisa X.

Nu gaan we echt beginnen. Ik begin met deze nail hardener hij is van de kruitvat. Deze nail hardener maak ik op dus doe ik er nu voorlopig over heen. En als het opgedroogd is gebruik ik de naijl whitener ook van de kruitvat.
Daarna gebruik ik deze base coat van de HEMA.
Vandaag gebruik ik deze lakjes:
Dat is that's what i mint! van Essence.
Dit is if i were a boy ook van Essence.
En last but not least dit is mint candy apple van Essie.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vinden.
Sorry ik ben vergeten om een foto van mijn nagels te maken met nagellak nu heb ik al een ander kleur op sorry.
En zeg ook even of je een nagellak stash willen.
Bedankt voor het lezen :D 
-XXX- Mijs






Geen opmerkingen:

Een reactie posten