maandag 31 maart 2014

Outfit battle #1 kca

Hoi
Allemaal gisteren of eigenlijk eergisteren waren de kids choice awards.
En natuurlijk komen dan heel veel sterren in hele mooie kleren.
En ik dacht misschien is het wel leuk om al die kleding te bespreken omdat ik heel erg van fashion houdt en ik vind het gewoon leuk dus ja. Maar een min punt of plus punt het word een hel lang artikel want er waren heel veel sterren. Natuurlijk doe ik ze niet allemaal maar wel de meeste. En ik ga dit vaker doen met ook andere award dingen enzo dus veel plezier met ja lezen.


Als eerst bespreek ik met jullie alleen de dames omdat ik niet alle jongens kon vinden die er waren.

Sophia grace en rose












Ik vind deze meiden zo geweldig zo grappig.
Hoe ze er uit zien nou gewoon fantastische haha nee voor hun leeftijd ja maar als ik kijken naar wat ik leuk vind is het kinderachtig. Maar omg ik hou van deze meiden ze stralen zo iets leuks uit samen met Ellen van de  Ellen show.


Lea Michele 















De foto is niet heel duidelijk maar ja. Haar jurk kleur vind ik echt heel mooi alleen ja ik vind iets niet mooi er aan. DE kleur is wel goed gekozen en de voor ook maar ze staat er een beetje ongemakkelijk bij maar de schoen keuzen is wel heel mooi. En de haar ja gewoon niet bijzonder.


Kira Kosarin


















Ze is een actrice en ze ziet er geweldig uit. Ik ben heel erg fan van een schuinen vlecht en de jurk vind ook heel erg mooi bij haar staan. De schoenen ja ik weet niet ik vind ze niet super maar ze passen er wel bij. Dit is vind ik persoonlijk een geslaagde outfit.


Audrey Whitby


















Deze actrice heeft een goede smaak ik hou hier van. Als ik een outfit voor haar mocht uit kiezen zou het deze geweest zijn. Die felle kleur staat er gewoon top en de sieraden passen er goed bij en de schoen ja ik had anderen misschien gekozen maar ja. Haar vind ik alleen niet zo bijzonder maar wel heel mooi. Als nog vind ik dit nu de beste outfit.


Stefanie Scott



















Al kijkt Stefanie er niet zo blij op vind ik het wel een mooie outfit. Het is mooi dat ze de schoenen en de jurk alleen bij elkaar gedaan heeft want als ze ook de clutch dezelfde kleur had gedaan was het eentonig en niet meer mooi. Ja ik vind het een hele mooie outfit. De haar zit ook echt heel mooi dus ja.


Peta Murgatroyd



















Sorry ik haar niet maar der outfit vind ik wel mooi uit gekozen. Het is heel vrouwelijk al hadden die bandjes bij der arm niet gehoeven dat vind ik net iets ja ik vind het niet mooi. Ik vind de schoen ja ik had ze iets opvallender gemaakt samen met wat opvallende sieraden. Maar der haar zit wel heel mooi.


Ryan Newman



















Omg ik vind deze jurk zo mooi!!!! Die print :o
Het is heel mooi gekozen met een opvallende jurk dan verder niets meer heel opvallend want anders word het te druk. Maar ja heel mooi en der haar ja simpel.


Maree Cheathan



















Ik moest deze er bij doen vond hem zo leuk. Gewoon de kleur combinatie die terug komt in der schoenen sorry dit moest gewoon even.


Kellie Berglund



















Oke dit vind ik zo mooi. Vroeger maakte ik ook altijd jurken van stof en ik had een hele mooie roze. Dat is ongeveer deze stof zo mooi hij zwiert zo mooi dat maakte ik ook altijd met de mijne zo mooi vind ik deze. De kleur schoenen erbij ja dit is denk ik een van het perfecte plaatje voor mij. Het haar is simple maar met deze outfit mag dat wel vind ik.


Lia Marie Johnsen



















Hier hou ik van gewoon lekker vrolijk schaterend op de foto. Ik denk dat jullie het wel weten maar ik hou van felle kleuren als kleding. Dus ja ik vind deze ook gewoon super tof. Als zou ik een ander kleur schoenen doen maar het valt niet op dus ja. Het haar valt heel mooi dus ja gewoon top.


Genevieve Hanneluis



















Ik vind het een hele mooie subtiele outfit. Hij is niet super speciaal zeg ik eerlijk maar wel oranjeloper waardig. Maar ik vind der er wel best oud op lijken terwijl ze dat helemaal niet is. En ja zozo ik vind het een mooi meisje dus ja het is gewoon dus een mooie outfit maar wel simpel. Zelf had ik het niet uit gekozen. Maar zo als ik het nu zie vind ik het wel mooi.


America Ferrera



















Deze outfit vind echt stoer. Het past ook bij der de kleuren passen heel goed bij elkaar maar de schoenen ja gaat wel vind ze niet zo mooi. Maar de outfit en het haar bij elkaar ja ik vind het helemaal leuk.


Christina Millian



















Deze foto vind ik zo schattig. De jurk van der vind ik heel mooi lekker lang met felle kleuren past helemaal bij de trend van dit jaar. En het kleine schatje daar awh sorry maar die schoenen zijn zo stoer. Ja ik vind het een leuke outfit of eigenlijk outfits.


Storm Reid



















Der naam er haar kleding en der haar is stoer. Ik vind het een leuke outfit maar zou het zelf nooit dragen. Het haar vind ik zo stoer en dan dat koppie ik vind het wel grappig deze look.


Gigi Hadid



















Deze outfit is denk ik een van mijn favoriete. Hij is casual maar ik vind hem toch wel tof. Het haar zit perfect en ja gewoon lekker vrolijk. Ik vind het serieus een hele toffe outfit.


Sammi Hanratty 



















Oke ik vind haar naam geweldig het rijmt :). Maar de outfit ik zeg eerlijk ik hou er echt niet van de top vind ik wel mooi maar de kleur sorry niet mijn ding. En het korte broekje ja leuk maar laat die drie knoopjes weg 1 is genoeg. Maar der haar en schoen ja die vind ik wel leuk. Maar eerlijk ze is echt heel mooi maar ik had wel meer verwacht. Een jurk of zo dus ja jammer.


Madison Pettit



















Oke haar outfit vind ik leuk maar ik vind de print niet super mooi. Ik zou eerder een andere print kiezen. Het maakt der een beetje stevig terwijl ze dat helemaal niet is. Natuurlijk zit der haar gewoon weer fantastisch. En de schoenen ja wel leuk niet mijn smaak bij mij mochten de bandjes iets lager.


Victoria Justice



















Dit vind ik serieus een fantastische jurk zo mooi gemaakt echt. En dan mooi subtiel die clutch en schoenen ja echt een toppen voor mij. Maar der haar had voor mij anders gemogen omdat ze zo mooi haar heeft. Is het natuurlijk mooi dat ze het laat zien maar iets bijzonders er mee doen zou denk ik iets specialer zijn. Maar veder een top outfit.


Belle Thorne


















Bella Thorne is gewoon een mooi verschijnsel. Het haar zit altijd goed mooie kleding perfect modellen lijf dus ja alles staat haar mooi. Dit ook het staat der heel mooi deze jumpsuit de kleur past mooi bij der haar. En ja der haar zit weer eens fantastische. Maar eerlijk ik zou de schoenen niet doen al ben ik geen fan van punt hakken maar echt nee sorry vind het er niet bij staan.  Maar ja ik vind het gewoon weer een top outfit van der.


Ariana Grande
De foto is niet duidelijk maar je ziet wel dat ze gewoon super mooi is. Het staat der gewoon geweldig en de clutch is zo geweldig met allemaal leuke figuren er op super grappig. Ja weet je over Ariana valt niks meer te zeggen iedereen weet dat ze geweldig is.


Zendaya Coleman




















Iedereen weet dat Zendaya gewoon van aparte kleding houdt denk ik. Maar dat zie je hier niet echt in terug. Ik vind de kleding sorry niet heel erg speciaal ik had meer verwacht van der. Het haar vind ik wel echt tof alleen ze heeft zoon mooi haar dan doet ze er dit mee ze laat het niet zien. Het staat der wel mooi maar vind het niet speciaal sorry ik vind dit echt een tegen valen.


SELENA GOMEZ!!

















Oke ik zat zo te gillen toen ze won maar oké verder met de kleding. Ik vind het echt super mooi de print en dan een felle kleur ja ik hoe er van. Het haar zit ook weer geweldig het is gewoon een super vrouw. Ik hou van der. Het staat der zo mooi ja dit is ook een van mijn favoriete. <3 Ze is een van mijn voorbeelden


BETHANY MOTA!!
Oke niet iedereen heeft der gezien en je ziet der outfit niet goed maar ik heb der wel gezien en ik moet hier gewoon iets over schrijven. Zo als jullie denk ik weten is dit een van mijn grote voorbeelden van mij samen met selena gomez. Ik hou van haar. <3 Maar der outfit ik vind hem heel erg leuk het is typisch Bethany. Het is vrolijk en ja ik zou dit ook aan trekken ze heeft er zwarte hakken onder en dat komt terug in haar top dus top outfit. Een van mijn favoriete. 



Oke en dan nu ja wie ik het er beste uit vond zien dat is......
Deze outfit ja ik vind het zo vrolijk echt ja super leuk.
Er waren heel veel leuk maar deze vond ik net iets leuk zeg maar.
Deze dus.


Bedankt voor het lezen.
Hoop dat jullie het leuk vond en jullie het vaker willen.
Doeg -XXX- Mijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten